نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 12:34

بزگترین مولفه قدرت برای یک کشور نیروی انسانی آن کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروزه بزگترین مولفه قدرت برای یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، گفت: ارزشمندترین معلمان کسانی هستند که شیرینی و حلاوت گفتار، رفتار، همدلی، هماهنگی و یاد دادنشان برای همیشه در کام انسان‌ها بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان پیش از ظهر امروز در گردهمایی نومعلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان زنجان با بیان اینکه امروزه بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت برای یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، اظهار داشت: اگر نیروی انسانی قوی، دانشمند، فرهیخته و با احساس مسوولیت داشته باشیم یقیناً مولفه‌های دیگر هم خودش را نشان می‌دهد.

امام جمعه زنجان خطاب به نو معلمان گفت: در جهانی که تاریکی از در و دیوار آن خودش را نشان می‌دهد، قرائت، علم خواندن، نوشتن و مبارزه با جهل سر تیتر کتاب انشا اسلام است و این را شما به‌خوبی به آن توجه دارید.

وی با اشاره به اینکه دینی که سر تیتر آن قرائت، علم، خواندن، نوشتن و مبارزه با جهل باشد شایسته نیست کسی سواد خواندن و نوشتن نداشته باشد و این خودش پیام دارد، ادامه داد: ارزشمندترین معلمان کسانی هستند که شیرینی و حلاوت گفتار، رفتار، همدلی، هماهنگی، یاد دادنشان برای همیشه در کام بماند. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اثرگذاری تربیتی و آموزشی شما بحث یک و دو روز نیست بلکه یک عمر است، خطاب به نومعلمان افزود: در عرصه خوبی وارد شده‌اید و خروجی نتیجه زحمات شما انسان است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573993

مهمترین اخبار ایران و جهان: