نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 14:43

وقوع ناپایداری جوی و بارش در استان زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع ناپایداری جوی در استان با عبور موج ضعیف از استان طی دو روز آینده خبر داد و گفت: این موج افزایش پوشش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده را موجب خواهد شد.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: افزایش ابر دیگر پدیده جوی استان برای امروز خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه موج ضعیفی از جو استان عبور می‌کند، افزود: این موج سبب افزایش پوشش ابر و وزش باد در جو و ناپایداری جوی در استان خواهد شد.
وی با بیان اینکه این شرایط در روز چهارشنبه ممکن است با بارش‌های پراکنده باران و رعدو برق نیز همراه شود، ادامه داد: همچنین دمای هوا تا پایان هفته تغییرات چندانی نخواهد داشت.
رحمن‌نیا افزود: داده‌های ایستگاه‌های استان در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که سردترین نقطه استان خیرآباد با حداقل صفر درجه و گرم‌ترین نقطه هم گیلوان با حداکثر 30 درجه بوده است
مدیرکل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته 17 درجه اعلام و تصریح کرد: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین سه و 20 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547705

مهمترین اخبار ایران و جهان: