نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 14:01

تعمیر و خرید ماشین‌آلات راهداری خراسان‌جنوبی

رئیس اداره ماشین آلات راهداری خراسان‌جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری استان با اعتبار 540 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن سپاهی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و براین اساس از ابتدای امسال تا پایان شهریور این اداره ۵۳۷ هزار و ۶۵۰ میلیون ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تامین اعتبار شده است. 

وی در ادامه گفت: بازسازی ۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی به هزار و ۸۰۰ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در ۶ ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: به این منظور هزار و ۲۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده اند. 

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در رابطه با خرید تجهیزات مورد نیاز راهداری اظهار کرد: برای خرید یک دستگاه نمک پاش و تیغه برف روبی، سه دستگاه فیلتراسیون گازوئیل و خرید تریلر تانکر ۳۳ هزار لیتری همچنین دیگر تجهیزات و ملزومات راهداری از محل اعتبارات ملی ۹۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده است. 

هزینه  ۱۰۰ میلیارد ریالی برای اقلام مصرفی 

سپاهی در ادامه بیان داشت: برای خرید لاستیک ۴۰ میلیارد ریال، تامین روغن و سوخت مصرفی ۳۵ میلیارد ریال، خرید تیغه گریدر و سایر اقلام مصرفی ۲۰ میلیارد ریال تامین شده است. 

وی  گفت: همه ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه های ردیاب ماهواره ای می باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آنها در طول شبانه روز امکان پذیر است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547649

مهمترین اخبار ایران و جهان: