نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 08:31

حمایت باشگاه مس سونگون از کادر فنی تیم فوتبال

یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، تاکید کرد که کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه تحت حمایت کامل مدیریت قرار دارند.

یاسر نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تبریک به اعضای تیم فوتسال و والیبال باشگاه مس سونگون بابت بردهای اخیر گفت: پیروزی خارج از خانه تیم فوتسال مان در خانه شهرداری ساوه که به کاهش اختلاف با صدر انجامید بسیار شیرین و ستودنی بود. ضمن تبریک و خدا قوت به اعضای این تیم متحد از تیم والیبال جوان و آیند‌ه‌سازمان هم تشکر می کنم که یک برد خارج از خانه ارزشمند کسب کرده و ارزش هایشان را به رخ کشیدند.

او در مورد نتایج اخیر تیم فوتبال مس سونگون گفت: طبیعتا من هم مثل هر هوادار و تک تک اعضای تیم فوتبال از این نتایج ناراحتم اما در این مورد باید کمی شفاف سازی صورت بگیرد. هدف گذاری باشگاه در فصل جاری حمایت از چهره های بومی استان و تحکیم جایگاه تیمی در لیگ یک است که هنوز دو سال از تاسیسش نمی گذرد.

مدیرعامل مس سونگون در ادامه تاکید کرد: در جلسه اخیری که با کادر فنی داشتیم در مورد موضوعات مختلفی که به نتایج اخیر منجر شده صحبت کردیم. در همین جلسه به سرمربی تیم این اطمینان را دادم که کادرفنی از حمایت صد در صدی مدیریت برخوردار است و هر کمکی برای بازگشت به روند بردهای ابتدای فصل نیاز باشد انجام خواهیم داد و باشگاه به قرارداد خود پایبند است و تا زمانی که در راستای اهداف باشگاهی پیش برویم این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

یاسر نجف‌زاده در خصوص هدف‌گذاری برای تیم فوتبال اظهار داشت: قبل از حضور بنده در این باشگاه سیاستگذاری و بودجه این فصل مشخص شده بود و تیم فوتبال با هدف تثبیت سهمیه لیگ یک و حضور در رده تک رقمی بسته شده است و اکنون با جایگاه هشتمی از اهداف کلی باشگاه دور نشده است ولی چهار برد پیاپی انتظارات را بالا برده و به دنبال آن چهار باخت دور از ذهن بود که بایستی تلاش کنیم این نوار ناکامی در این هفته ادامه نداشته باشد.

پایان پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547093

مهمترین اخبار ایران و جهان: