نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:35

بازداشت ۳ کارمند منابع طبیعی جیرفت به جرم فساد و ارتشا

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکوردستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جیرفت، افشین صالحی ظهر امروز با بیان عزم جدی این دادستانی با فساد گفت: در راستای مبارزه با فساد اداری یکی از معاونین اداره منابع طبیعی شهرستان جیرفت و دو نفر از کارمندان منابع طبیعی اداره کل جنوب استان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور بدون اخذ مجوزات لازم، پروانه حمل و خارج از شبکه اقدام به قاچاق چوب به استان‌های شمالی کشور می‌کردند که با صدور دستورات قضایی محموله‌های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند.

دادستان شهرستان جیرفت ابراز داشت: تمامی حساب‌های بانکی و مسائل مالی مرتبط با موضوع شناسایی و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم قرار گرفته و دستورات مقتضی صادر شده است. متهمین دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی بوده و تحقیقات ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه جرایم مالی که از ناحیه کارمندان دولت انجام شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کند با شدت برخورد قانونی  انجام خواهد شد.
صالحی‌نژاد افزود: متهمان پرونده پس از قطع درختان در جنوب استان کرمان اقدام به قاچاق چوب به شهرهای شمالی کشور می‌کردند.

وی صریح کرد:  در این رابطه پنج نفر در شهرستان جیرفت در  (جنوب کرمان)  دستگیر و پرونده قضایی در این راستا برای آنها تشکیل شده است و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570493

مهمترین اخبار ایران و جهان: