نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 17:27

یک میلیون و ۳۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مددجوی کمیته امداد مستعد اشتغال هستند، گفت: کمیته امداد برای توسعه اشتغال در جامعه هدف، باید به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کند.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در همایش سراسری مدیران با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد در جشنواره شهید رجایی، گفت: باید بهره‌وری در عرصه‌های مختلف کاری با استفاده از روش‌های علمی و روزآمد، ارتقا یابد.

رئیس کمیته امداد بر ضرورت ورود به عرصه اقتصاد دیجیتال، تاکید کرد و افزود: برای توسعه اشتغال در جامعه هدف که یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از مددجویان مستعد کار هستند، اقتصاد دیجیتال باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

وی اظهار کرد: تاسیس مرکز نوآوری در کمیته امداد باید عملیاتی شود تا به رشد روزافزون در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

بختیاری بر اهمیت استفاده مطلوب از ظرفیت‌های سامانه هوشمند امداد تاکید کرد و ادامه داد: باید کنترل سیستمی، جای حضور فیزیکی در استان‌ها را بگیرد و با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، قدم‌های بلند در کمیته امداد برداشته شود.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: استفاده از توان پژوهشکده‌ها و‌ مراکز علمی‌ و دانشگاهی برای پشیبانی علمی در برنامه‌ریزی و اقدامات کمیته امداد در میدان عمل بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت ۱۰ هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد در پیشبرد اهداف و ماموریت‌ها، خاطرنشان کرد: نخبگان، افتخار کمیته امداد هستند که می‌توانند در تمام امور کشوری راهگشا باشند.

بختیاری با بیان اینکه توانمندسازی مهمترین مامپریت کمیته امداد است، افزود: اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه انجام شده است اما نباید قانع باشیم.

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از کارهای برجسته کمیته امداد است، اظهار کرد: رشد دهک مددجو پس از راه‌اندازی طرح اشتغال، رسیدن به درآمد باثبات و گذشت یکسال از دریافت تسهیلات، سه شاخص اصلی در خودکفایی مددجویان است.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611893

مهمترین اخبار ایران و جهان: