نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 19:52

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بلولینگ و بیلیارد

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از ورزشکاران بیلیارد به عنوان یک اقدام برای ساماندهی و هویت بخشی گفت: استعدادیابی در این رشته ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سلطان‌پور، سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد عصر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست این مجمع، با تاکید بر تفاوت انتظارات از دوره ریاست با سرپرستی در هیات‌های ورزشی اظهار کرد: ریاست جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان باید به این مهم توجه کافی داشته باشد.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد به تغییر نگرش‌ها به ورزش بیلیارد و بولینگ نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: بیلیارد درگذشته یک تفریح بود ولی در حال حاضر علاوه بر بعد همگانی در بخش قهرمانی هم پیشرفت کرده، به طوری کهan> ورزشکاران ایرانی موفق به کسب ۱۳۷ مدال آسیایی و جهانی شده‌اند و یکی از ورزشکاران هم در بین ۱۵ ورزشکار برتر قرار گرفته است.
وی ادامه داد: کسب موفقیت توسط ورزشکاران ایرانی، بیانگر بلوغ ورزش و ورزشکاران بولینگ و بیلیارد و همچنین ظرفیت قابل‌توجه ورزشکاران در این عرصه است.
سلطان‌پور تشکیل بانک اطلاعاتی قوی، باهمت هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان که در ولقع ساماندهی و هویت‌بخشی به این ورزشکاران است را از اولویت‌های کاری دانست و افزود: نظارت بر باشگاه‌های فعال در بیلیارد و تولید محتوای ورزشی و فرهنگی هم باید در دستور کار قرار گیرد.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با توصیه به مربیان و داوران فعال در رشته بیلیارد برای تمدید کارت خود ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان باید در دستور کار قرار گیرد.
وی ساماندهی بدنه هیات بولینگ و بیلیارد استان زنجان و همچنین شهرستان‌ها را مورد تأکید قرارداد و گفت: در این راستا ضمن تشکیل کمیته‌های هیات، باید به بخش بانوان توجه ویژه شود.
سلطان‌پور بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و صنوف برای توسعه ورزش بیلیارد در زنجان تاکید کرد و افزود: استعدادیابی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد آغاز شده و هیات زنجان هم باید در این بخش فعال شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611105

مهمترین اخبار ایران و جهان: