نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 15:39

اجبار آمریکا به استعفای رئیس دانشگاه هاروارد در حمایت از رژیم صهیونیستی

امام‌جمعه بادرود گفت: دولت آمریکا رئیس دانشگاه هاروارد به خاطر تظاهرات دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی مجبور به استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با تسلیت شهادت بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: در آستانه شهادت شهید مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم، قبل از انقلاب چنین القاشده بود که دانشگاهیان می‌گفتند حوزوی‌ها بی‌سواد هستند و حوزوی‌ها هم می‌گفتند دانشگاهیان بی‌سواد هستند و این کار دشمن برای تفرقه بین حوزه و دانشگاه بود.

وی افزود: بعد از شهادت دکتر مفتح اتفاق مبارک وحدت حوزه و دانشگاه رخ داد، در حوزه و دانشگاه افراد مؤثر در حال خدمت هستند.

عقیلی تصریح کرد: یکی از مناسبت‌های این ایام به‌عنوان روز جهان عاری از خشونت نام‌گذاری شده، البته این نام‌گذاری بی‌معنی است، امروز ناظر هستید که در دنیا دارد چه اتفاقاتی می‌افتد و رژیم صهیونیستی حتی به کودکان معصوم و بی‌گناه هم رحم نمی‌کند.

امام‌جمعه بادرود گفت: آمریکا با امپراتور خبری نمی‌گذاشت جنایاتش علیه مردم مظلوم مخابره شود، ولی امروز می‌بینیم دولت آمریکا روسای دانشگاه‌ها را جمع و آنها را بازجویی و محاکمه می‌کند که چرا دانشجویان دانشگاه هاروارد علیه جنایت رژیم صهیونیستی در واشنگتن تظاهرات کردند و رئیس دانشگاه را مجبور به استعفا یا اخراج می‌کنند.

وی تصریح کرد: چهره واقعی آمریکا برای مردم دنیا روشن شده و مردم، جنایات استکبار در حمایت از رژیم صهیونیستی را می‌بینند که چه قتلگاهی در غزه راه انداختند و ملت مظلوم را شهید می‌کنند و آن‌وقت داعیه حقوق بشر رادارند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605605

مهمترین اخبار ایران و جهان: