نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 15:19

باقری: غربی‌ها با سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها تراز جدیدی از گستاخی و وقاحت را به جهانیان نشان دادند

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه غربی‌ها با سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها تراز جدیدی از گستاخی و وقاحت را به جهانیان نشان دادند، گفت: غزه، مظلوم، اما مقاوم و مقتدر است. امت اسلامی، مجروح، اما مترصد و منتقم است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شب گذشته رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه کرد که بر اثر آن تاکنون بیش از یک هزار نفر از بیماران و همراهان آنها و کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان شهید و مجروح شدند. این اقدام جنایتکارانه واکنش‌هایی را در سراسر جهان به همراه داشت.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته (سه‌شنبه) ۲۵ مهر ماه جنایت هولناک حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع و بی‌پناه شد را با قوی‌ترین عبارات محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران این اقدام را یک جنایت جنگی وحشیانه و نسل کشی توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی در تداوم جنایات ننگین خود در حق ملت فلسطین، با ارتکاب این جنایت ددمنشانه و هولناک، یک بار دیگر خوی درندگی و سبعیت خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه نیز امروز (چهارشنبه) ۲۶ مهر ماه در شبکه اجتماعی ایکس در این خصوص نوشت: «در حالی که دیشب رژیم خون‌آشام صهیونیستی با حمله به بیمارستانی در غزه مرزهای جهانی جنایت را جا به جا کرد، کشورهای غربی با سکوت در برابر جنایت‌های این رژیم و حتی حمایت و پشتیبانی از آن، تراز جدیدی از گستاخی، وقاحت و بی شرمی را به جهانیان نشان دادند.»

وی افزود: «غزه، مظلوم، اما مقاوم و مقتدر است. امت اسلامی، مجروح، اما مترصد و منتقم است.»

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه هم که برای شرکت در نشست کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی اوضاع فلسطین در جده حضور دارد، با اشاره به جنایت هولناک صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی تصریح کرد: زمان برای اتحاد جهانی بشریت علیه این رژیم جعلی منفورتر از داعش و ماشین کشتارش فرارسیده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542505

مهمترین اخبار ایران و جهان: