نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 14:22

محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیست توسط جهان اسلام

مشاور وزیر راه و شهرسازی و امور ایثارگران: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه به‌هیچ‌عنوان توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی و امور ایثارگران در اولین کنگره گرامیداشت شهدای راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه توسط جهان اسلام گفت: این جنایت به‌هیچ‌عنوان توجیه‌پذیر نیست واز طرف جهان اسلام به طور قاطع محکوم خواهد شد. 

 وی افزود: ضروری است با تبیین افکار عمومی رژیم صهیونیست را با عنوان چهره منفور به جهانیان نشان داد.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی و امور ایثارگران ادامه داد: آزادی بیان در جمهوری اسلامی ایران در ادوار مختلف انتخابات به جهانیان ثابت شده‌است و دولت منتخب سیزدهم پای کار آمده‌است تا مشکلات و موانع را در حوزه‌های مختلف رفع کنند. 

 مردانیان خاطر نشان کرد: حضور مسئولان کشوری در بین مردم در راستای حل مشکلات می‌تواند امیدآفرینی جامعه را به‌دنبال داشته باشد.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز در این آیین با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و محکوم کردن جنایت اخیر رژیم صهیونیست گفت: امروزه یکی از بزرگترین نسل کشی ها در غزه توسط رژیم کودک کش غزه در جریان است و جامعه بشری باید بر علیه آن عمل شنیع به پا خیزند.

وی افزود: ظلم این روزهای اسرائیل غاصب بر کسی پوشیده نیست و نمی تواند بعدا این اقدام را منکر شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ادامه داد: اما این رژیم بداند گنبد آهنین پوشالی شده و به زودی فروخواهد ریخت.

 سردار شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سپاه امیرالمونین استان ایلام در راستای حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران تعداد ۱٠٠٠ مورد سرکشی از این عزیزان را انجام داده و از نزدیک در جریان مشکلات آنان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام با تقدیم ۳ هزار شهید به نظام مقدس اسلامی دین خود را به کشور ادا کرده است، تصریح کرد: مردم این استان در روزهای سخت زمان جنگ تحمیلی با حمایت روحانیون مبارز چون آیت الله حیدری ایلامی ساماندهی شدند و احازه دسترسی دشمن به خاک ایران اسلامی را نداند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های ایثارگر ادارات تابع راه وشهرسازی با اهدای لوح تجلیل شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542405

مهمترین اخبار ایران و جهان: