نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 23:51

بسترهای فساد در تعزیرات حکومتی مسدود شود

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خواستار مسدود کردن بسترهای فساد در این سازمان با نظارت بیشتر و شفاف‌سازی روند رسیدگی به تخلفات شد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو در همایش معاونان و مدیران کل سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت تعیین تکلیف پرونده های مانده تاکید کرد و افزود: همه پرونده ها که میراث دولت گذشته است باید در مدت زمان معین قانونی رسیدگی شود و دیگر چیزی به نام پرونده برزخی، مانده یا پرونده های غیراستاندارد و نامتعارف نداشته باشیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: رسیدگی به پرونده های مانده و برزخی نباید باعث شود که از گشت های مشترک غافل شویم و گشت ها باید با قوت ادامه داشته باشد چون امروز حضور میدانی تعزیرات، نقطه امید مردم برای ثبات بازار است.

به گفته اصانلو، در ۲ سال گذشته اقدامات موثری در تعزیرات حکومتی انجام شده که می توان به وصول سه برابری اجرای احکام نسبت به تکلیف تعیین شده در بودجه و یا حتی محقق شدن هوشمند سازی و راه اندازی سامانه های قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اولین وظیفه یک مدیر را نظارت بر زیرمجموعه خودش و بعد از آن تدبیر برای حل مشکلات دانست، گفت: اگر بسترهای فساد شناسایی و کنترل شود دیگر همکاران ما ظلمی در حق جامعه و خودشان نمی کنند.

اصانلو با بیان این مطلب که مدیران کل استانی موظف هستند با کار جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند، گفت: اگر بخواهیم کار شبانه روزی و جهادی انجام ندهیم، نمی توانیم عقب افتادگی های موجود را کاهش دهیم و در مسیر خدمت به مردم در جامعه ایجاد امید کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586793

مهمترین اخبار ایران و جهان: