نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 21:28

دادستان‌ها زمینه فعالیت خیران را در قبال زندانیان فراهم کنند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: دادستان‌های حوزه‌های قضائی که مسؤولیت هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان‌ها را بر عهده دارند زمینه حضور و فعالیت خیران و مسؤولان را در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی در قبال زندانیان استان فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان اصفهان اظهار داشت: انجمن‌ها نقش و جایگاه مهمی در ارائه خدمت به خانواده‌های زندانیان به ویژه خانواده‌های نیازمند و معسر بر عهده دارند.

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان نسبت به خانواده زندانی در حد توان خود را متعهد می‌داند؛ چرا که وقتی فردی وارد زندان می شود خانواده وی در معرض آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی قرار می‌گیرد و در همین راستا انجمن حمایت از زندانیان به دنبال آن است تا بتواند بخشی از آسیب‌های خانواده زندانیان را جبران کند و بدون شک در این مسیر کمک‌های خیران برای این انجمن بسیار مؤثر و راهگشا بوده است.

موسویان افزود: ظرفیت‌های زیادی در شهر اصفهان وجود دارد و از اصناف و نهادهای مختلف اقتصادی می‌توان در راستای حمایت از انجمن استفاده کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خطاب به دادستان‌های حوزه قضایی استان عنوان کرد: دادستان‌های حوزه‌های قضائی که مسؤولیت هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان‌ها را بر عهده دارند زمینه حضور و فعالیت خیران و مسؤولان را در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی در قبال زندانیان استان فراهم سازند تا شاهد توسعه خدمات به خانواده‌های زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر خانواده‌های مددجویان باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586705

مهمترین اخبار ایران و جهان: