نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 16:48

حصر فلسطین توسط مقلدان رهبر شکسته می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: همانطور که امام دستور دادند و رزمندگان با دست خالی حصر آبادان را شکستند، امروز مقلدان رهبر معظم انقلاب و کسانی که از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند حصر فلسطین را می‌شکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی در سخنرانی راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم سنندج اظهار کرد: رحمت خدای متعال به مردم عزیز کردستان مردم بصیر و موقعیت‌شناس و رزمنده همیشه مقاوم کردستان که همواره در دفاع از مظلوم و حرکت‌های بصیرت‌افزا پیش‌قدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال را شاکر هستیم امروز در این اجتماع که در شهر سنندج برگزار شده ما قرین دو شکر هستیم و شکرانه دو نعمت بر ما واجب است، یکی شکر نعمت عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست‌شکن و کسانی که فرمایش قرآن دشمن‌ترین دشمنان نسبت به اسلام هستند.

وی گفت: امروز زبونی و خواری شکست را به تمامی احساس کردند امروز ما به شکرانه این نعمت بزرگ اجتماع کرده‌ایم و شکر گذاری می‌کنیم که جبهه مقاومت و جوانان فلسطینی و گردان‌های حماس چنی ضرب شستی به ارتش پوشالی صهیونیستی وارد کردند ارتشی که از 1948 که سرزمین‌های فلسطین و لبنان را اشغال کرده سعی دارد که خود را بزرگترین ارتش نشان دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: رژیمی که به گنبد آهنین افتخار و به تکنولوژی خود می‌بالید با انقلاب سنگ مردم فلسطین و موشک‌های رزمندگان فلسطینی تار و مار شده است.

رمضانی گفت: امروز اثبات شد برای ما که این بیوت عنکبوتی صهیونیستی جای پای رزمندگان اسلام و امت رسول‌الله است امروز خداوند را به خاطر این توفیقات بزرگ باید شاکر باشیم.

وی عنوان کرد: تاریخ رژیم صهیونیستی به بیان مقام معظم رهبری به دو قسمت تقسیم می‌شود یک تاریخ قبل و بعد از 15 مهر و هیچ موقع به قبل از 15 مهر بر نمی‌گردد و این عملیات مدبرانه و مورد عنایت الهی که توسط جوانان فلسطینی شکل گرفت مایه مباهات ماست.

وی عنوان کرد: شکر دوم که هم قوت قلب و هم انشاءالله لزره دیگر به پیکره روانی صهیونیست جهانی می‌زند فتح‌المبینی است که به زودی زود مجدد حاصل می‌شود انشاءالله رژیم صهیونیستی همانجور که رهبر انقلاب و امام امت فرمودند باید از بین برود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: همانطور که امام دستور دادند و رزمندگان با دست خالی حصر آبادان را شکستند، امروز مقلدان رهبر معظم انقلاب و کسانی که از انقلاب اسلامی الهام گرفته‌اند حصر فلسطین را می‌شکنند و این عملیات زبونانه‌ای که دشمن از ترس خود انجام می‌دهد به زودی زود با یک عملیات بزرگتر و باشکوه‌تر انجام می‌شود.

رمضانی افزود: امروز ما یک غم بزرگ هم داریم و آن هم بمباران باریکه غزه است به اذعان رسانه‌های خودشون 5 برابر جنگ 33 روزه بر غزه مظلوم بمباران و موشک باران صورت گرفته و کودکان و زنان فلسطینی مواجه امواج حملات صهیونیست‌ها هستند اما یکی از مقامات آنها جرات نکرد تا خط مقدم جبهه جلو بیاید.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان به هم ریخته و در میان خود مشکل دارند، گفت: هیچ وقت تصور نمی کردند چنین عملیاتی علیه ارتش صهیونیستی صورت بگیرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537093

مهمترین اخبار ایران و جهان: