نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 17:30

۲ هزار فرصت شغلی کمیته امداد سمنان محقق شد

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این نهاد رتبه نخست ایجاد اشتغال را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: بالای 2 هزار فرصت شغلی کمیته امداد در سامانه رصد ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و ۷۴ فرصت شغلی در سامانه رصد اشتغال استان سمنان به ثبت رسید، اظهار کرد: هدف کمیته امداد، ایجاد خودکفایی، رسیدن به استقلال مالی و رونق اقتصادی خانوارهای زیرپوشش است.

وی ضمن بیان اینکه رویکرد کمیته امداد ماهی‌گیری به جای دادن ماهی است، افزود: با این اقدام یعنی ایجاد اشتغال و فرصت‌های شغلی خانواده‌های زیرپوشش می‌توانند زندگی بهتری را برای خود و اطرافیان فراهم کرده و به کیفیت امور خود بیفزایند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه تاکنون ۷۳ درصد تعهد اشتغال این نهاد در استان محقق شده است، گفت: برآورد ثبت ایجاد فرصت شغلی 2 هزار و ۸۰۰ مورد بود که برای فراتر رفتن از این آمار کمیته امداد حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است.

ذوالفقاری با بیان اینکه طرح‌ها و فرصت‌های شغلی ایجاد شده طی بازه سه تا پنج ساله مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: هدف از این بازرسی‌ها، پایدارسازی طرح‌های اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد رتبه اول ایجاد اشتغال را در استان سمنان به خود اختصاص داده است، افزود: اولویت کمیته امداد استان سمنان حمایت از اقشار آسیب پذیر و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی این گروه با ایجاد فرصت‌های شغلی که متقاضیان از مشاوره‌ها لازم در این راه نیز برخوردار خواهند شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536293

مهمترین اخبار ایران و جهان: