نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 23:08

افتتاح پروژه آبرسانی به روستای دره‌دول در « دره‌شهر »

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستای دره‌دول از توابع بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و اجرای خط انتقال ۸ روستای این بخش به بهره‌برداری رسید.

پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، شامگاه جمعه ۳ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستای دره دول از توابع بخش ماژین شهرستان دره شهر و اجرای خط انتقال و تعویض شبکه داخلی ۸ روستای بخش ماژین افتتاح شد.

وی افزود: با تکمیل و بهره برداری پروژه آبرسانی به روستای دره دول شامل احداث یک باب مخزن و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال و همچنین اجرای خط انتقال و تعویض شبکه داخلی روستاهای گدار نمک، وحدت‌ آباد، کولکنی، بانزرگه، گرم آباد، شهید رجایی و بخش مرکزی ماژین، مشکل آب شرب روستاهای مذکور رفع شد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این طرح با مشارکت فرمانداری این شهرستان، سپاه حوزه شهرستان دره شهر و شرکت آب و فاضلاب استان اجرا شد.

ناصری به رشد ۷۳ درصدی اجرای پروژه های جهاد آبرسانی در استان اشاره کرد و تصریح کرد: توانسته ایم با همکاری بسیج سازندگی، موسسه مسکن و عمران اجتماعی سپاه، گروه مهندسین اجرایی و آبفای شهرستان دره شهر، این پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی با تشکر از صبر و همکاری اهالی محترم روستاهای مذکور، خاطرنشان کرد: امروز و در قالب پروژه های جهاد آبرسانی در تمام استان شاهد اجرای پروژه های آبفا هستیم. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این مقام مسئول از پیگیری های استاندار جهادی ایلام در راستای تامین به موقع اعتبارات و حمایت از مجموعه آبفای استان، تقدیر کرد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583393

مهمترین اخبار ایران و جهان: