نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 14:33

وقتی نیاز یک استان به بالگرد در هیاهوی انتخاباتی ناپدید می‌شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی یاسوج طی یادداشتی در پی درگذشت دختر عشایر به دلیل نبود بالگرد در استان چنین آورده است حال باید بگوییم از دخترک بی‌گناه عشایری که در مناطق محروم زندگی می کرد و چه بسا نمی دانست که وزیر بهداشت کیست، بهارستان کجاست، وظیفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونینش در قبال ایشان چیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حمیدرضا پیروی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی یاسوج طی یادداشتی در پی درگذشت دختر عشایر به دلیل نبود بالگرد در استان چنین آورده است: امام خمینی(ره): خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و روی آوردن به سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار بیشتری برخوردار شوند.

در بخشی از انی یادداشت آمده است: با مسئولینی طرف هستیم که گرداگرد یک نمایش تراژدی به نام محرومیت ایستاده و با سکوت بی‌پایان خود مهر تاییدی بر آن زده اند.

حال باید بگوییم از دخترک بی‌گناه عشایری که در مناطق محروم زندگی می کرد و چه بسا نمی دانست که وزیر بهداشت کیست، بهارستان کجاست، وظیفه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونینش در قبال ایشان چیست و در نهایت رئیس اورژانس چه مسئولیت خطیری دارد؟ جان خود را در دست گرفت و به آسمان رفت تا دیگر برای آمدن شخصی به آسمان چشم ندوزد.

آری، دیری است که در سرزمین بلوط جان انسان ها بی ارزش، بی تدبیری مسئولین عادی و شعارهای انتخاباتی پر سر و صدا تر شده است باید ببینیم که کدامین نماینده انتخاباتی برای جمع آوری آرا مردم محروم به تشییع جنازه خواهد رفت و شعار تجهیز استان به بالگرد را خواهد داد؟!.

بدانید که همه در این حادثه شریک هستند، چه آقایان نماینده، چه مسئولان استانداری، چه مسئولان دانشگاه و حتی ما دانشجویان...

ما به عنوان تشکل جامعه اسلامی بر حسب وظیفه اسلامی خود تا زمانی که جان در بدن داریم از حق مردم مظلوم‌مان دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که بیش از این شخص یا اشخاصی قربانی بی مسئولیتی عده ای شوند.

در پایان از دادستانی محترم استدعا داریم که به صورت خاص در این قضیه ورود پیدا کنند و در محکمه ای عادلانه به این اهمال کاری پاسخی در خور و انقلابی بدهند.

باشد که درس عبرتی شود برای دیگر مسئولان

وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ و مِن الله توفیقاً

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583005

مهمترین اخبار ایران و جهان: