نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 23:36

تقویت همکاری‌های حمل‌ونقل برون‌شهری اصفهان و بوشهر

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت‌: در بازدید مدیران حمل‌ونقل و ترافیک استانداری و شهرداری‌های استان بوشهر از پایانه مسافربری ترکیبی جی و فعالیت شرکت‌های مسافربری برون‌شهری این پایانه بر تقویت همکاری‌های حمل و نقل برون‌شهری بین دو استان تاکید شد.

ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در بازدید مدیران حمل‌ونقل و ترافیک استانداری و شهرداری‌های استان بوشهر از پایانه مسافربری ترکیبی جی و فعالیت شرکت‌های مسافربری برون‌شهری این پایانه بر تقویت همکاری‌های حمل و نقل برون‌شهری بین دو استان تاکید شد.

وی افزود: از موارد قابل توجه تیم بازدیدکننده بوشهری از امکانات و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان، هم‌افزایی و اقدامات مشترک سایر سازمان‌ها در حوزه حمل‌ونقل در پایانه مسافربری ترکیبی جی بود.

توکلی گفت: ایستگاه معاینه فنی خودروهای سبک در کنار پایانه و راه‌اندازی معاینه فنی موتورسیکلت و تست خودروهای گازسوز و پروژه‌های مشارکتی بین سازمان‌های پایانه‌های مسافربری و حمل‌ونقل بار، آماده بهره‌برداری از اقدامات انجام گرفته در پایانه مسافربری ترکیبی جی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: جامعیت و شفافیت در برنامه‌ها و اقدامات اجرایی، کنترل و نظارت دقیق و مستمر بر روند امور، تعامل و مشارکت حداکثری در فعالیت‌های مشترک و هماهنگی و همکاری بین‌بخشی برای تحقق اهداف و سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، ارتقا و بهبود ارائه خدمت به شهروندان از جمله ویژگی‌های پایانه‌های مسافربری در اصفهان است که مورد توجه هیأت بوشهری قرار گرفت.

پایانه مسافربری ترکیبی جی واقع در شرق اصفهان با مساحت ۳۵ هزار متر مربع و ۲۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۱۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سبز با دارای هفت شرکت مسافربری، استراحتگاه رانندگان، تعمیرگاه و مراکز خدماتی و استقرار خط ۴ اتوبوس‌های درون‌شهری تندرو از شرق به غرب و بالعکس و دسترسی مسافران از پایانه مسافربری ترکیبی جی به مرکز و غرب شهر اصفهان است.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566805

مهمترین اخبار ایران و جهان: