نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 19:28

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار انجام شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ، صالحی در بازدید از روستاهای حاشیه چابهار به تشریح سیاستهای بنیاد مسکن در توسعه و ساماندهی حاشیه چابهار پرداخت و گفت: کارهایی انجام شده و لازم است جهت تسریع و تسهیل در امور اقداماتی و صدور مجوزهایی صورت گیرد.

وی افزود: مجوزهای لازم صادر شد که هم در واگذاری زمین به مردم و هم توافق مالکین و هم آزادسازی معابر سرعت بیشتری پیدا کند.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است.

صالحی ادامه داد: در خصوص توسعه روستاها هم بازدیدهای مختلف انجام گرفت که خوشبختانه با تفاهمی که با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسیده بنیاد هیچ محدودیتی برای متقاضیانی که فاقد مسکن هستند و نیاز است که روستا ها گسترش پیدا کنند و مسکن ساخته شود نداریم.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: بر اساس این تفاهمنامه زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن روستایی شناسایی و در اختیار قرار می گیرد.

رئیس بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: زمین بصورت 99 ساله است و در ابتدا هیچ گونه وجه ای لازم نیست که برای قیمت زمین پرداخت شود و فقط هزینه آماده سازی زمین است که برابر مصوبه شورای عالی مسکن دریافت خواهد شد.

پایان پیام/339

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550593

مهمترین اخبار ایران و جهان: