نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 10:37

تقاطع غیرهمسطح امام (ره)قبل ازموعد مقرر افتتاح می‌شود

استاندار مرکزی گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) قبل از زمستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین پروژه مدیریت شهری تاریخ استان است که توسط شهرداری در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه با مساحتی بالغ بر 13 هکتار و طول 1800 متر زیرگذر، در محل تقاطع و میدان حضرت امام و ورودی شهر در حال اجراست که کار بسیار باعظمتی و بزرگی است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این طرح پیشانی مدیریت شهری است و از آنجا که بسیاری از مسافران از این نقطه عبور می‌کنند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با تلاش جهادی مجموعه عوامل شهرداری اراک پروژه از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر است، طبق برنامه اصلاح شده قرار بود در بهار سال آینده افتتاح شود، اما تلاش می‌شود این طرح قبل از زمستان زیر بار ترافیکی  بود.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در حال حاضر خاکبرداری، عملیات عمرانی، فضای سبز و نورپردازی طرح با سرعت بالایی در حال اجراست، که جا دارد از قرارگاه  سازندگی خاتم الانبیا و مجموعه شهید رجایی قرارگاه تشکر کنیم.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری این طرح باشیم، تا عزیزان بتوانند وارد ساماندهی مسیرهای خارج از محدوده شوند، که آنها هم نیاز به ساماندهی جدی دارد، ورودی شهر و مکان‌های اداری و غیراداری صنعتی مجاور این مکان باید سریع ساماندهی شود تا مجموعه قابل توجهی در این نقطه داشته باشیم.

استاندار مرکزی بر لزوم ایجاد المان مناسب در ورودی شهر تاکید کرد.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588205

مهمترین اخبار ایران و جهان: