نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 18:19

اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی پدافند هوایی مشهد برگزار شد

چهارمین جشنواره گوهر فاطمی با موضوع عفاف و حجاب، طراحی و دلنوشته منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با رقابت بیش از 400 اثر در سینما قدس این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی در اختتامیه چهارمین جشنواره گوهر فاطمی ضمن قدرانی از متولیان این جشنواره، با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش والای اسلامی است، مورد تاکید است، اظهار کرد: همگی ما بر اساس دستورات اسلامی وظیفه داریم به ترویج این ارزش معنویی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بی حجابی زندگی‌ها را به سمت ویرانه شدن می‌برد، افزود: امروزه بی حجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی بوده که دامنگیر جامعه است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به اینکه حجاب در لغت به معنای مانع رسیدن، پوشیدن و منع کردن است، افزود: حجاب امری فطری و ذاتی بوده و حیا درونی انسان سبب می‌شود که عفاف و حجاب داشته باشد.

بنیان استوار خانواده‌ها در جهان در معرض خطر قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در عصر جدید بنیان استوار خانواده ها در جهان در معرض خطر قرار گرفته است، اظهار کرد: با وجود همه تحولات عصر دیجیتال در جامعه ایرانی خانواده یک رکن بسیار مهم است که باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی افزود: خانواده مؤثر ترین و نخستین هسته انسانی است و ورود انسان به اجتماع، پیشرفت وی در آینده در پرتو تعالی خانواده شکل بهتری به خود خواهد گرفت.

عدیده به کاهش تعداد فرزندان در خانواده‌ها اشاره کرد و بیان کرد: این امر می تواند بنیان خانواده را ضعیف کند، چرا که کاهش تعداد فرزند موجب کم شدن حمایت‌ های خویشاوندی در آینده می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، مهم ترین رکن رضایت از زندگی در عصر جدید را مربوط به وجود خانواده دانست و خاطر نشان کرد: مراقبت از نهاد خانواده موضوعی است که نه فقط مورد توجه خانواده‌ها بلکه باید مورد توجه نهادهای اجتماعی و دیگر نهادها باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588793

مهمترین اخبار ایران و جهان: