نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 10:23

کشف 216 کیلوگرم حشیش از یک خودرو در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف و ضبط بیش از 216 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودروی سواری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمد رضا میرحیدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان قم با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و همراهی کلیه واحدهای اجرایی و انتظامی برگزار شد.

وی افزود: مأموران با اعزام به محورهای مواصلاتی استان و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، به 2 دستگاه خودروی پژو پارس به شماره پلاک‌های معلوم، مشکوک و بلافاصله دستور توقف خودروها را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: هر 2 نفر راننده با افزایش سرعت و انجام حرکات مارپیچ در طول مسیر قصد فرار داشتند که با رعایت قانون بکارگیری سلاح و به منظور جلوگیری از فرار خودرو به سمت لاستیک آنان تیراندازی و در نهایت خودروها متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

میرحیدری تصریح کرد: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها، 216 کیلو و 100گرم حشیش در قالب 201 بسته باندرول شده بالفاف و از خودروی دیگر نیز حدوداً 700 کیلوگرم گردو و 340 کیلوگرم بادام زمینی فاقد هر گونه مجوز و قاچاق کشف و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

پایان پیام/78033

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610193

مهمترین اخبار ایران و جهان: