نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 17:18

امام جمعه شهرقدس: مقاومت نقطه مقابل زورگویی است

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه شعار مقاومت حمایت از مردم مظلوم است گفت: ملت ایران و نظام اسلامی الگوی جبهه مقاومت است و نقطه مقابل زورگویی مقاومت کردن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز جمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: بعضی افراد کار خوب انجام می‌دهند اما مقصود آنها خدا نیست و دنبال این است که در بین مردم مطرح شود و از او تعریف کنند اما عملی که هدف الهی نداشته باشد مورد قبول نیست.

وی گفت: ابراز عقاید هم باید مقصود خدایی داشته باشد و رشد معنوی و اخلاص در امورات زندگی و کار مورد توجه و در اولویت قرار گیرد و باید نسبت به احوالات خود دقیق و اهل محاسبه باشیم. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: شعار مقاومت حمایت از مردم مظلوم است و برای زورگویان قابل تحمل نیست و برای تضعیف مقاومت ایجاد شبهه می‌کنند. 

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه در قدس جریان جهانی است که در تمام دنیا رواج یافته افزود: ملت ایران و نظام اسلامی الگوی جبهه مقاومت است و ملت ایران در مقاومت موفق بود و کشورهای دیگر هم به میدان آمدند و نسبت به حفظ کشور و سرمایه‌های خود ایستادند. این راه هزینه هم دارد و باید قدرت خود را افزایش دهیم و تسلیم نشویم. 

وی ادامه داد: ملتی که اهل ایمان است پیروز میدان‌ها هستند و نکته مهم اینست کشوری که تاریخ ندارد، هیمنه آنها در غزه شکسته شد و این نشان می‌دهد مقاومت نقطه مقابل زورگویی است و اگر جبهه خود و مقابل را درست بشناسیم در محاسبه هم درست عمل خواهیم کرد.

امام جمعه شهرقدس گفت: برای پیروزی مقابل سختی‌ها شجاعانه، امیدوارانه، عاقلانه و خردمندانه باید بود و نباید اجازه داد در فضای مجازی و رسانه‌ها موج ناامیدی جریان پیدا کند. 

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552149

مهمترین اخبار ایران و جهان: