نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 10:16

کارگران اراک قهرمان جهان شدند

نماینده والیبال کارگری استان مرکزی قهرمان مسابقات جهانی شرکت‌ها در مکزیک شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نماینده والیبال کارگری استان مرکزی در فینالی تمام ایرانی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل فولاد مبارکه اصفهان قهرمان مسابقات جهانی جام شرکتها در مکزیک شد. 

مسابقات جهانی جام شرکت‌ها با حضور تیم‌های شرکت‌های معتبر بیش از ۵۰ کشور جهان و در رشته والیبال با حضور ۷ تیم به میزبانی لئون مکزیک برگزار شد که  تیم واگن پارس مپنا اراک مقتدرانه با پیروزی مقابل تمام حریفان در مرحله گروهی و شکست فولاد مبارکه دیگر تیم ایرانی حاضر در فینال توانست قهرمان شود.

 تیم والیبال کارگری اعزامی به سرمربیگری حسن سمیعی، مجید اسدی سرپرست تیم و نماینده فدراسیون ورزشی کارگری و ۱۲ ورزشکار و کادر فنی در مسابقات جهانی جام شرکتها حضور پیدا کرد.

تیم والیبال کارگری واگن پارس مپنا اراک با قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارگران شهرستان اراک و استان مرکزی که به همت هیات ورزش کارگری استان برگزار شدتوانست به مسابقات کشوری راه یابد و در نهایت با برتری و قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارگران کشور نیز توانست جواز حضور در مسابقات جهانی جام شرکت ها را کسب کند.

 این تیم با اقتدار حریفانی چون تیم بان باجیو، ساپال سوئیس، تیم مکزیک و تیم فلکسی آمریکا و فولاد مبارکه را از پیش روی خود برداشت.

 

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599705

مهمترین اخبار ایران و جهان: