نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 09:20

فعالیت‌های ورزش همگانی البرز در هفته ورزش و جوانان

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز، گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی بیش از ۱۰۳ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهر اجرا می‌شود.

علیرضا رحمتی، رییس هیات ورزش‌‌های همگانی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، با بیان اینکه شعار امسال هفته تربیت بدنی «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» است، گفت: در این هفته بیش از ۱۰۳ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نقش و تاثیر ورزش در سلامت روح و جسم افراد کرد و افزود: ایجاد نشاط، شادابی و تندرستی در جامعه و انجام فعالیت‌های ورزشی و ترویج ورزش همگانی مهم‌ترین اولویت هیات ورز‌ش‌های همگانی است.

رحمتی ادامه داد: با برنامه‌ روزی‌های صورت گرفته ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی در تمامی رشته‌های ورزشی در همه گروه‌ها و رده‌های سنی بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری همایش های ورزشی از جمله برنامه‌هایی این هفته هستند.

رحمتی بیان کرد: با در نظر گرفتن تعداد زیاد برنامه‌های هفته تربیت بدنی ویژه برنامه‌ها از بیست و ششم مهر ماه آغاز و تا پایان هفته تربیت بدنی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544693

مهمترین اخبار ایران و جهان: