نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 19:33

سمیعی: استقلال زمانی به خارج از تهران می‌رود که بقیه تیم‌ها هم بروند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص حضور این تیم در جزیره کیش ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشید سمیعی درمورد شرایط باشگاه استقلال، اظهار داشت: تیم از ۲سال پیش بسته شده بود و فکر کنم برای اولین بار است بسته شدن چندساله به ضرر تیمی شد و تیم‌های که یک سال یک سال قرارداد می‌بستند به نفعشان شد. 

وی افزود: تیم از ۲سال پیش بسته شد و اعدادش مشخص بود. اعداد پایه ما پانصد و اندی بود که با آپشن‌ها ۳۰-۴۰ میلیارد بیشتر می‌شد. ناگهان امسال قانون سقف بودجه را گذاشتند و قراردادهای تیم به ۳۲۰ میلیارد تومان رسید. قبل از این اطلاعی نداده بودند و اتفاقی نیفتاده بود. قراردادها در زمان آجورلو ۲ یا ۳ساله بسته شدند. هیچ آمادگی نبود. دوستان هم در زمان نقل و انتقالات در جریان نبودند که تیم با چه مبلغی بسته شده، نمی‌تواند کاهش بیش از ۲۰۰میلیارد را تحمل کند و همچنان مدعی بماند. 

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: با این وجود، کادرفنی و بازبکنان کار غیرممکنی را انجام دادند. با کاهش بیش از ۲۲۰ میلیاردتومان از قراردادها، تیم همچنان مدعی است که این نشان دهنده کارقوی کاددفنی و بازیکنان تیم ما است. 

وی در خصوص انتقال مسابقات خانگی استقلال به حزیره کیش، عنوان کرد: استقلال در صورتی به خارج از تهران می‌رود که هیچ بازی لیگی در آزادی برگزار نشود. اینطور نشود که فقط استقلال برود. هواداران خیالشان راحت باشد. اگر همه بروند استقلال هم این کار را خواهد کرد. استادیوم جدید هم با نظر و تایید کادرفنی تعیین می‌شود. 

سمیعی در مورد برگزاری مجمع باشگاه استقلال در روز یکشنبه، گفت: تکمیل و ترمیم هیات مدیره دستور جلسه است. یک عضو کم داریم. اگر قرار باشد برخی از اعضا دوست نداشته باشند همکاری کنند، شاید تغییر دیگری انجام شود ولی‌کلا این جلسه برای تکمیل هیات مدیره است فکر نکنم تغییر چندانی باشد. آن یک نفر عضو می‌آید و تکمیل می‌شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544493

مهمترین اخبار ایران و جهان: