نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 22:54

افتتاح ۱۴۶ پروژه با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار طی دهه فجر در رزن

همدان- فرماندار رزن از افتتاح ۱۴۶ پروژه با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار طی دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری آثار شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان رزن با بیان اینکه هم اکنون در جنگ ترکیبی هستیم، به اتفاقات ۴۴ ساله اخیر و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم اشاره کرد.

وی یادآور شد: این دستاوردها باید توسط مسئولین مربوطه برای نسل‌های جدید بازگو شوند و به گوش جامعه هدف برسند.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه سپاه تمامی تروریست‌ها را از بین برده و می‌برد اما رسانه‌های معاند خلاف واقعیت‌ها را بیان می‌کنند و به جوانان ما ارائه می‌دهند، خواستار ورود جدی مسئولین در بازگو کردن دستاوردهای نظام به نسل جدید شد.

غفاری آثار در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه باید در این زمینه به نحو مناسب وارد کار شد و برای رسیدن اطلاعات درست به نسل نوجوان و جوان تلاش کرد، گفت: باید در برنامه‌های دهه فجر، پیام شهدا به مخاطبان اصلی برسد و در این زمینه آموزش و پرورش بیش از پیش پای کار باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه تجسم عینی و واقعی خدمات و اقدامات نظام و پیام شهدا برای نسل جدید به انجام رسد، گفت: تمامی دانش آموزان رزن و سردرود باید به باغ موزه دفاع مقدس بروند تا با جنگ و دفاع مقدس آشنا شوند.

برنامه‌ها و اقدامات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در رزن باید تبیین شوند

فرماندار رزن تصریح کرد: برنامه‌ها و اقدامات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در رزن باید تبیین و برنامه‌ها به سمت مردم جهت دهی شوند.

غفاری آثار با تاکید بر اینکه در سخنرانی‌ها محور، وحدت باشد، یادآور شد: نتیجه تمامی این برنامه‌ها باید امیدآفرینی باشد.

این مقام مسئول در پایان جلسه، از افتتاح ۱۴۶ پروژه با ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار طی دهه فجر خبر داد و از جمله این پروژه‌ها به افتتاح دادگاه دمق، پاسگاه بابانظر، گلخانه‌ها، مسکن مددجویان کمیته امداد، کارخانه آسانسور، بهسازی و آسفالت معابر روستایی، احداث کانال و قنوات وغیره اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 989205

مهمترین اخبار ایران و جهان: