نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 10:12

برقراری ۱۵۰۰ تماس با سامانه 141 راهداری چهارمحال‌ و بختیاری در یک شبانه‌روز

رئیس مرکز مدیریت راه‌های‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال‌ و بختیاری گفت: در یک شبانه‌روز بیش از یک هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ این مرکز برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری لاله اشرفی با اشاره به ورود سامانه بارشی‌ به استان از نیمه هفته جاری و بارش قابل توجه برف در مناطق مختلف و همچنین بروز‌ پدیده مه‌‌گرفتی در بسیاری از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری گفت: در یک شبانه‌روز بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ این مرکز برقرار شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: با رصد دقیق جاده‌ها و اطلاع از شرایط تردد در محورهای بین شهری تلاش شد پاسخگویی به تماس‌های مردم در کمترین زمان به نحو مطلوبی انجام شود.

وی بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در محورها، دریافت مسیر و مسافت بین‌شهری و همچنین اعلام برخی حوادث جاده‌ای از عمده‌ترین موضوعات تماس‌های برقرارشده با سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ راهداری بوده است.

اشرفی یادآور شد: پایگاه گویای اطلاع‌رسانی ۱۴۱ به طور ۲۴ ساعته با حضور کارشناسان مرکز، آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگان است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 987693

مهمترین اخبار ایران و جهان: