نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 23:05

درخواست نماینده کنست برای بازداشت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) خواستار بازداشت مقامات سابق این رژیم از جمله یائیر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ سابق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، «زویکا فوگل» نماینده کنست گفت که باید یائیر لاپید نخست وزیر سابق و بنی گانتز وزیر جنگ سابق به اتهام خیانت به این رز بازداشت شوند.

وی ادامه داد: آنها بسیار خطرناک هستند، درباره جنگ علیه ما سخن می گویند و با ما مانند دشمن رفتار می کنند. این خیانت به اسرائیل به حساب می آید و اظهارات آنها دلیلی برای زندانی کردنشان است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که یائیر لاپید و گانتز نسبت به اقدامات جنجالی و افراطی بن گویر هشدار داده و اعلام کرده بودند که چنین اقداماتی پیامدهای خوبی به همراه نخواهد داشت.

لاپید در این باره با هشدار به کابینه افراطی نتانیاهو درباره اقدامات اخیر «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت که رفتارهای بن گویر ممکن است به انتفاضه سوم منجر شود.

گفتنی است، حضور بن گویر در کابینه بنیامین نتانیاهو موجب افزایش تنش ها در سرزمین های اشغالی و منطقه شده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته در اولین هفته کاری خود به همراه گروه دیگری از صهیونیست‌ها با حمایت نظامیان این رژیم در اقدامی تحریک‌آمیز به مسجد الاقصی یورش برد.

این اقدام بن گویر با واکنش های گسترده بین المللی مواجه شد و کشورهای اسلامی آن را محکوم کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 969005

مهمترین اخبار ایران و جهان: