نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 19:39

استاندار خطاب به مدیران: مردم نوازی کنید/ تضمین آینده صنعت فولاد آذربایجان‌شرقی در سفر رئیس جمهور

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بناب در سند آمایش سرزمین به عنوان شهرستان دارای ظرفیت کشاورزی شناخته شده که تاکنون در مسیر صنعتی شدن پیش رفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، عابدین خرم شامگاه امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب، با بیان اینکه دولت قوی با بخش خصوصی قوی محقق می شود، اظهار کرد: تسهیلات صادراتی باید توسعه یابد و موانع صادرات را چه در سطح استانی و ملی حل کنیم، زیرا سبب افزایش تولید ناخالص داخلی می شود و بناب دارای ظرفیت های بالایی در این زمینه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه تضمین آینده صنعت فولاد استان و مخصوصا بناب از نظر تامین مواد اولیه در سفر رئیس جمهوری تصویب شده است، افزود:  سازمان صنعت آذربایجان شرقی نیز این موضوع را پیگیری می کند تا این صنعت دچار مشکل نشود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خطاب به مسوولان استانی و شهرستانی حاضر در جلسه تاکید کرد: در پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آنان در ادارات کوتاهی نکنید.

وی با بیان اینکه  مردم نوازی کنید، زیرا این میز امانتی در دست ماست و تنها مدیریت درست در ذهن مردم می ماند، گفت: این یکی از مطالبات و سفارشات جدی رئیس جمهور در دیدارها و نشست های مختلف نیز هست.

وی گفت: هر چقدر در زمینه جلب رضایت مردم تلاش کنیم، کم است، زیرا آنان همواره در کنار نظام و انقلاب بوده اند.

استاندار آذربایجان شرقی امروز در سفر به شهرستان بناب به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، از چند پروژه عمرانی در این شهرستان هم بازدید و روند اجرایی آنها را ارزیابی کرد.

استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری، بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی در حال ساخت، کنارگذر شرقی بناب و سایت مسکونی طرح نهضت ملی مسکن طرح‌هایی بودند که استاندار آذربایجان شرقی از آنها بازدید کرد.

پایان پیام/
               

منبع: فارس
شناسه خبر: 973349

مهمترین اخبار ایران و جهان: