نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 15:25

ارسال پیامک اشتباهی قطع گاز برای شهروندان قزوینی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: پیامک قطعی گاز فقط مخصوص مجتمع‌های تجاری است و این پیامک به دلیل اختلال در شبکه پیامکی برای سایر شهروندان قزوینی ارسال شده است.

به گزارش تسنیم از قزوین، صبح امروز پیامکی مبنی بر قطعی جریان گاز برای جمعیت زیادی از شهروندان استان قزوین ارسال شد که در آن عنوان شده بود: «مشترک گرامی، با توجه به تداوم سرما و کاهش دمای هوا تا اطلاع ثانوی جریان گاز شما از ساعت 18 امروز (پنج‌شنبه 22 دی‌ماه) تا 9 صبح روز بعد (جمعه 23 دی‌ماه) قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره صحت و سقم این پیامک اظهار داشت: ارسال این پیامک برای همه شهروندان قزوینی به دلیل اختلال در سامانه پیامکی رخ داده است و به هیچ‌وجه مخاطب این پیامک برای شهروندان عادی و مشترکان خانگی بوده است.

علی حجتی‌پور اضافه کرد: این پیامک فقط مخصوص مجتمع‌‌های تجاری است که با توجه به شرایط کاری این مجتمع‌ها از ساعت 18 امروز تا 9 صبح فردا برای پایدارسازی شبکه و جلوگیری از افت فشار گاز جریان گاز آنها به صورت موقتی قطع خواهد شد.

وزارت نیرو , حامل های انرژی ,

وی ادامه داد: در ضمن پیامک اصلاحی هم برای مشترکان ما در مجتمع‌های تجاری ارسال شده و اطلاع‌رسانی عمومی هم در این حوزه از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 972849

مهمترین اخبار ایران و جهان: