نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 14:25

کمک‌رسانی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم گرفتار در برف

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سراسر استان به مردم گرفتار در برف و یخبندان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری، هوشنگ فولادی گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی و مناطق کوهستانی استان بسیاری از مردم در مناطق مختلف به‌ ویژه روستاها دچار مشکلات شدند و گروه‌های جهادی استان به یاری آنان شتافتند.

مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه‌های جهادی استان به صورت آتش به اختیار به مردم گرفتار در برف امدادرسانی کردند، افزود: برف‌روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در جاده‌ها، برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها و اسکان مسافران از جمله این اقدامات است.

فولادی همچنین از به کارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اظهار کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین‌آلات مختلف در سراسر استان به مردم امدادرسانی کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: علاوه بر گروه‌های جهادی که با ماشین‌آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌های مختلف به یاری مردم استان شتافته‌اند، در روزهای اخیر لجستیک تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) و ماشین‌آلات مهندسی سپاه استان نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018505

مهمترین اخبار ایران و جهان: