نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 17:00

دشمن دست از پا خطا کند در هم کوبیده می‌شود

میناب - امام جمعه موقت میناب گفت: پیام رزمایش ارتش قدرت و صلابت ملی بود و دشمن بداند که دست از پا خطا کند در هم کوبیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید باقر درخشان در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت وفات ام البنین و گرامیداشت روزتکریم مادران و همسران شهدا گفت: قدر شهدا را بدانیم و ازخداوند بخواهیم ادامه دهندگان راه امام و شهدا باشیم. اگر شهدا ممات شهدایی دارند، همسران و مادران شهدا زیست شهدایی دارند.

درخشان اضافه کرد: به برکت حیات مادران و همسران شهداست که شهادت معنا و مفهوم پیدا می کند و راه شهادت به نسل‌های آینده منتقل می‌شود و باید با اصلاح رفتارهابمان، زیست مان و زندگی مان را شهدایی کنیم.

وی گفت: مادران و همسران شهدا فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه تزریق می کنند و فرزندان شهدا، راه شهیدان را ادامه و آن را در جامعه ترویج دهند و بر مسئولان فرهنگی نیز واجب است که راه و منش شهیدان را زنده نگاه داشته و آن را نسل‌های جدید بیاموزانند.

خطیب موقت میناب به رزمایش ذوالفقار ارتش در منطقه جنوب شرق کشور اشاره کرد و گفت: این رزمایش پیام بسیار مهمی داشت که هرگونه اقدام علیه منافع ایران با پاسخ قاطع و دندان شکن مواجه خواهد شد و تجهیزات جدید و خلاقانه این رزمایش نشان داد که خط نوآوری و خودکفایی در این نیرو با قدرت ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958805

مهمترین اخبار ایران و جهان: