نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 10:49

مدعی نفوذ در دستگاه قضایی گلستان دستگیر شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فردی که مدعی نفوذ در دستگاه قضایی استان بود و به متهمان قول حل پرونده آن‌ها را می‌داد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزای فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: این فرد در جریان یک پرونده موادمخدر به قاچاقچیان وعده داده بود با نفوذی که دارد می‌تواند در ازای دریافت اموالی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان، از مصادره دارایی‌های آن‌ها جلوگیری کند.

آسیابی افزود: با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان، این مدعی ِ دروغین و همدستش هنگام دریافت سکه و دلار به عنوان پیش پرداخت، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد این فرد هیچ ارتباطی با فرد یا افرادی در دستگاه قضایی کشور ندارد و قصد داشته پس از دریافت پول از طرفین پرونده، متواری شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به توصیه های قبلی نسبت به به دام افتادن برخی از مردم توسط کارچاق کن ها ادامه داد: برخی همچنان با امید‌های واهی این افراد، اموال خود را از دست می‌دهند.

همچنین آسیابی از مردم خواست به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 959705

مهمترین اخبار ایران و جهان: