نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 23:13

جشنواره منطقه‌ای تئاتر در بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ در بوشهر به مدت سه روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ شنبه شب در آئین پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر مناطق کشور منطقه ۲ در بوشهر با اشاره به اینکه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ در بوشهر از ۱۴ دی ماه به مدت سه روز برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ۲ در استان بوشهر، رویدادی شورآفرین و انرژی‌بخش بود که انعکاس فراوانی در رسانه‌های خبری داشت و این جشنواره ثابت کرد، تئاتر زنده است و ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان سراسر کشور در قالب ۱۶ گروه نمایشی باهم رقابت کردند و امروز برگزیدگان برای حضور در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

وی با اشاره به حضور ۲۵۰ هنرمند در این رویداد هنری از هشت استان خاطر نشان کرد: رونق بیش از پیش هنر تئاتر از سیاست‌های دولت سیزدهم است که این سیاست در قالب برنامه‌ها و تدابیر مختلف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیاتی می‌شود.

وی جایگاه صحنه‌های تئاتر را در جامعه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تئاتر باید برای دغدغه و مشکلات مردم حرفی برای گفتن داشته باشد و هنرمندان روی صحنه‌های تئاتر حرف‌های بی‌بدیلی می‌زنند و ما وظیفه داریم به‌عنوان خادمان هنر عرصه را برای هرچه بهتر شدن این رویداد مهیا کنیم.

وی ادامه داد: شاید مشکلاتی داشتیم و زیرساخت‌ها کاملاً مهیا نبود ولی سعی کردیم آنچه امکان داشت در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961793

مهمترین اخبار ایران و جهان: