نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 13:25

افتتاح ۲ طرح پرورش گل و گیاهان زینتی در خرم‌آباد

خرم‌آباد- دو طرح پرورش گل و گیاهان زینتی در مرکز لرستان همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه و همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه پرورش گل و گیاهان زینتی گل رز روستای «دارایی» شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲ طرح پرورش گل و گیاهان زینتی در خرم‌آباد

اعتبار این طرح بالغ بر ۱۲۰/۰۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی بود که با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

این پروژه اقتصادی در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث و با افتتاح آن زمینه اشتغال ۴۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

همچنین پروژه پرورش گل و گیاهان زینتی گل رز هیدروپونیک روستای «پیرجد» شهرستان خرم آباد با اختصاص اعتباری بالغ بر ۹.۵ میلیارد تومان که از این رقم حدود پنج میلیارد تسهیلات از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی بوده با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی، معاون هماهنگی امور عمرانی و جمعی از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

این پروژه اقتصادی نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث و با افتتاح آن زمینه اشتغال هشت نفر به صورت مستقیم و ۲۴ نفر غیر مستقیم ایجاد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016705

مهمترین اخبار ایران و جهان: