نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 10:25

پویش ۳ هزار پرچم در استان سمنان برگزار می‌شود

میامی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری پویش سه هزار پرچم در استان خبر داد و گفت: این پرچم‌ها بر سر درب خانه‌ها نصب خواهد شد.

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان و با بیان اینکه کمیته‌های مختلفی در سراسر شهرستان‌های استان تدارک دیده شده است، تاکید کرد: در مجموع بالغ بر ۶۰۰ برنامه ریز و درشت در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شاخص این ایام پویش سه هزار پرچم خواهد بود، ابراز کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این طرح با موضوع نصب پرچم ایران در سر درب خانه‌های مردم استان سمنان انجام خواهد شد.

برگزاری جشن کارگری در استان سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر اقدامات صورت گرفته در این استان است، بیان داشت: برگزاری پرشور برنامه‌های دهه فجر نمایانگر اعتقادی است که مردم به این انقلاب و ارزش‌های آن دارند.

خرمیان با بیان اینکه ۲۷ کمیته برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر ایجاد شده است، ادامه داد: جشن کارگری ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامی داشت جایگاه و مقام کارگر چه در انقلاب و چه در دوران چهار دهه‌ای که از آن گذشته، از دیگر برنامه‌های شاخص استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تبیین و بازنگری رویدادهای به خصوص برای جوانان از اهداف ویژه برنامه‌های امسال دهه فجر با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان است، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین محسوب می‌شود که باید از آن بهره گیری کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012105

مهمترین اخبار ایران و جهان: