نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 23:49

آزادسازی ۴۰۰ محکوم مالی و جرایم غیرعمد در اردبیل

اردبیل- نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۴۰۰ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از اول سال تاکنون با بیش از مبلغ محکومیت ۱۰۰ میلیارد تومان آزاد شده است.

یوسف خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد دیه استان اردبیل هر سال مبالغی را برای آزادسازی این زندانیان از محل کمک‌های خیرین و منابع داخلی اختصاص می‌دهد، اظهار کرد: ۴۰۰ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از اول سال تاکنون با بیش از مبلغ محکومیت ۱۰۰ میلیارد تومان آزاد شده است.

وی افزود: همزمان با سومین سالگرد درگذشت «سردار سلیمانی» خیران اردبیلی زمینه آزادسازی ۶۶ زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کردند که کل مبلغ محکومیت این زندانیان مالی و جرایم غیرعمد بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل خاطر نشان کرد: بخشی از جرایم مالی با گذشت شکات، بخشی با تسهیلات بانکی و بخشی با کمک‌های بلاعوض ستاد دیه استان، ستاد دیه کشور و مشارکت سپاه حضرت عباس (ع) جمع‌آوری شده است.

خدادادی ادامه داد: درصدد هستیم این اقدام خداپسندانه را در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل کنیم و مشکلات جامعه را به حداقل برسانیم که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951249

مهمترین اخبار ایران و جهان: