نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 13:53

جان‌فدا | منتظری: شهیدسلیمانی با تمام وجود از مردم مظلوم منطقه دفاع کرد

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: شهید سلیمانی فردی ولایت‌مدار و مردم دار بود و در دفاع از مظلومان منطقه چه مسلمان و چه مسیحی لحظه‌ای درنگ نکرد و با تمام وجود به دفاع از مردم مظلوم منطقه پرداخت.

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی دارای شخصیتی جامع بود و در دفاع از مظلومان منطقه چه مسلمان و چه مسیحی لحظه‌ای درنگ نکرد و با تمام وجود به دفاع از مردم مظلوم منطقه پرداخت.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید سلیمانی فردی اخلاق‌مدار بود و برای خود مسؤولیت اجتماعی در دفاع از مظلومان قائل بود که همین مسأله باعث شده بود تا به عنوان فردی برجسته به لحاظ شخصیتی شناخته شود.

منتظری خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی فردی ولایت‌مدار و مردم‌دار بود و ضمن دفاع از جایگاه ولایت فقیه دغدغه‌های کاری باعث نمی‌شد تا از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا غافل بماند.

وی افزود: شخصیت چند بعدی و جامع شهید سلیمانی باعث شد تا رهبر معظم انقلاب از راه روش و رفتار شهید سلیمانی به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 952305

مهمترین اخبار ایران و جهان: