نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:09

روحیه جهادی مرام و مبنای مکتب سردار سلیمانی است

اردبیل- پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: حفظ روحیه جهادی و انقلابی مرام و مسلک مکتب شهید سلیمانی است که امروز باید این جبهه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام‌عسگر کریمیان عصر دوشنبه در آئین تبیین مبانی فکری شهید سلیمانی و آیت‌الله مصباح در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: اصلی‌ترین ستیز دشمن با انقلاب اسلامی مبانی تفکری این انقلاب است که در آن روحیه جهادی، شهادت‌طلبی، ایثار و گذشت موج می‌زند.

وی تصریح کرد: شهدا و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتقاد قلبی و راسخ پا در میدان عمل گذاشت تا ثابت کند که در دفاع از اسلام و آرمان‌های ارزشی انقلاب لحظه‌ای غفلت نکرده و فضا را برای دشمن خالی نمی‌گذارد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس حفظ روحیه شهادت‌طلبی و تلاش جهادگونه را در عرصه‌های مختلف تداوم‌بخش راه و مسیر شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: دشمن همواره از فرماندهی و حرکت سردار دل‌ها خوف و هراس داشت و در نهایت در نیمه‌های شب او را به شهادت رساند تا به نوعی به جبهه مقاومت آسیب و ضربه بزند.

کریمیان افزود: به رغم اندیشه ناپاک دشمن، امروز جبهه مقاومت شخصیت‌های بی‌نظیری را در دامن خود پرورش داده و شهید سلیمانی‌های متعددی آماده دفاع از مرزهای اعتقادی و حدود و ثغور اسلام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: علما و روحانیون و شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مصباح به عنوان سردمدار تفکر و اندیشه اسلام ناب زمینه‌ساز حرکت‌های تحولی در انقلاب اسلامی شدند و قطعاً این انقلاب با وجود کینه‌توزی‌های دشمن تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

کریمیان اضافه کرد: امروز باید فتنه‌های دشمن را در سنگرها و ابعاد مختلف به خوبی بشناسیم و اجازه ندهیم تا دشمن در رسیدن به هدف خود امیدوارتر باشد بلکه با شکستن غرور دشمن، زمینه هلاکت و نابودی آنها را فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951005

مهمترین اخبار ایران و جهان: