نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 13:06

مسابقات قرآنی در مدارس و دانشگاه‌ها باید بیشتر شود

یکی از شرکت کنندگان مسابقات سراسری صحیفه سجادیه سازمان اوقاف گفت: یکی از راه‌هایی که باعث استقبال و آشنایی بیشتر مردم از مسابقات قرآنی می‌شود؛ برگزاری این مسابقات در مدارس و دانشگاه‌هاست که باید افزایش پیدا کند.

هانیه فیروزآبادی شرکت کننده مسابقات کشوری بخش معارفی صحیفه سازمان اوقاف، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این‌که بنده برای سومین بار است که در بخش معارفی مسابقات شرکت می‌کنم، افزود: بنده پزشک هستم و طی ۲ سال گذشته رتبه اول کشوری در مسابقات مفاهیم نهج‌البلاغه و مفاهیم صحیفه سجادیه در مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت را کسب کرده‌ام.

این بانوی قرآنی تصریح کرد: مطالعه دعاهای ارزشمند صحیفه سجادیه منجر به افزایش علاقه مندی من به قرائت همه روزه از فرازهای دلنشین و امید بخش این کتاب شده است و اعتماد بیشتری به حکمت هر امر از جانب خداوند متعال پیدا کرده‌ام.

فیروزآبادی در پایان گفت: پیشنهادی که برای رونق این مسابقات در جامعه دارم این است که برگزاری این قبیل مسابقات در سطح دانشگاه‌ها و مدارس افزایش یابد.

گفتنی است چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی شهر مقدس قم از هشتم تا یازدهم بهمن 1401 در سالن همایش امامزاده شاه سید علی علیه السلام در حال برگزاری است.

پایان پیام/78034

منبع: فارس
شناسه خبر: 1009693

مهمترین اخبار ایران و جهان: