نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 12:28

مسابقات ورزشی زمستانه در جشنواره زمستانی همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: با توجه به بازگشایی پیست اسکی، مسابقات ورزشی زمستانی در جشنواره زمستانی برگزار می‌شود.

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی همدان اظهار کرد: امسال جشنواره از حمایت بالایی برخوردار است و شهرداری نیز پای کار آمده است.

وی با بیان اینکه جشنواره زمستانی ۲۴ بهمن تا ۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد ادامه داد: نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و گردشگری تهران نیز ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه است که در معرفی و تبلیغات جشنواره زمستانی همدان بسیار اثرگذار است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: با بازگشایی پیست اسکی فضا برای انجام بازی‌ها و ورزش‌های زمستانی نیز فراهم شد و مسابقات ورزشی در این راستا برگزار خواهد شد.

وی رونمایی از تمبر یادبود جشنواره و برپایی جنگ شادی را از برنامه‌های این دوره از جشنواره برشمرد و عنوان کرد: مسابقه ساخت آدم برفی و مجسمه‌های یخی به هنرنمایی همه اقشار مردم در فضاهای تعیین شده شور جشنواره را دوچندان می‌کند.

خاکسار اضافه کرد: مسابقه طناب‌کشی، گوله‌برف‌ بازی، نمایشگاه قهوه و شکلات و جشنواره تندرستی و زیبایی نیز در قالب این جشنواره پیش بینی‌شده است.

وی به تخفیفات فروشگاه‌ها و مراکز اقامتی در این ایام اشاره کرد و افزود: هتل‌ها، مهمانسراها، سوغات‌سراها، فروشگاه‌های صنایع دستی و... همزمان با جشنواره تخفیف‌های ویژه‌ای دارند که شهروندان و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 990249

مهمترین اخبار ایران و جهان: