نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 16:22

برنامه مراسم محوری ۹ دی در استان سمنان مشخص شد

سمنان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از مشخص شدن برنامه مراسم محوری ۹ دی در هشت شهرستان استان همزمان با دیگر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس خرمیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برنامه مراسم محوری ۹ دی در هشت شهرستان استان همزمان با دیگر نقاط کشور مشخص شد، بیان کرد: این مراسم با حضور پرشور مردم در مراکز شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری مراسم ۹ دی در استان سمنان بیان کرد: پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد پنج تن آل عبا، جمعه نهم دی ساعت ۱۰:۳۰ اجتماع مردم در مسجد امام خمینی (ه) و جمعه نهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد عابدینیه سمنان، سه برنامه محوری هستند که برای مرکز استان در این روز باشکوه تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دو مراسم محوری ۹ دی در شهرستان شاهرود نیز برگزار خواهد شد، افزود: پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مدرسه قلعه و همچنین جمعه نهم دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه شاهد برگزاری این مراسم با حضور پرشور مردم خواهیم بود.

خرمیان با بیان اینکه جمعه نهم دی ساعت ۱۱ در مصلی نماز جمعه و شنبه دهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای جزن برنامه‌های محوری ۹ دی در دامغان برگزار می‌شود، گفت: در گرمسار مراسمی همزمان با پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود و در سرخه نیز شاهد برگزاری مراسم با شکوهی همزمان با روز جمعه نهم دی ساعت ۱۱ در حسینیه شهدا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مراسم محوری ۹ دی در آرادان همزمان با جمعه نهم دی ساعت ۱۱ مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود، گفت: جمعه نهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهدی شهر شاهد برگزاری مراسم محوری ۹ دی خواهیم بود.

به گزارش مهر، این تنها برنامه‌های محوری و ویژه ایام ۹ دی هستند و طبیعتاً برنامه‌های ریز و درشتی در این روز با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و سپاه، مساجد و… نیز برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940849

مهمترین اخبار ایران و جهان: