نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:39

حضور ۳ نماینده کردستان در فصل جدید لیگ دسته یکم فوتسال بانوان

سنندج- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: سازمان لیگ فوتبال کشور شرایط و زمان برگزاری لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را با حضور سه نماینده از استان کردستان اعلام کرد.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام فدراسیون فوتبال بیستمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور اواخر دی ماه به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: براین اساس، لیگ دسته یکم فوتسال بانوان کشور از روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه با شرکت ۳۵ تیم در شش گروه پنج و ۶ تیمی به صورت دوره‌ای رفت و برگشت به میزبانی شهرستان‌هایی که از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد، آغاز به کار خواهد کرد.

جولایی خاطرنشان کرد: ۳ نماینده از استان کردستان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده و در گروه‌های سوم، چهارم و ششم قرار گرفته اند.

وی افزود: در گروه سوم این رقابت‌ها تیم «یاران سهرابی دیواندره» قرار گرفته و با تیم‌های آپادانای تبریز، هیئت فوتبال چابکسر، پارسه کرمان، نفت امیدیه و کاروتک شیراز هم گروه شده است.

جولایی خاطرنشان کرد: در گروه چهارم رقابت‌های لیگ دسته یکم فوتسال بانوان کشور تیم‌های آلاله جم، گلبرگ تاکستان، هیرسا تهران، آراس نیشابور، صدرا نکا به همراه «وچان کردستان» جای گرفته اند.

وی افزود: تیم «روکال کردستان» دیگر نماینده این استان است که در گروه ششم این رقابت‌ها با تیم‌های اتحاد آراد تهران، شهید علی محمدی زنجان، هیأت فوتبال کهگیلویه، هیأت فوتبال بهمنیر و آنی پمپ ترکان کیا هم گروه شده است.

جولایی اظهار داشت: در پایان دور نخست مسابقات لیگ دسته یکم فوتسال بانوان دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می‌کنند و در دو گروه شش تیمی به رقابت می‌پردازند و در پایان چهار تیم به لیگ برتر صعود کرده و تیم‌های پایانی هر گروه نیز به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940749

مهمترین اخبار ایران و جهان: