نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:37

فریاد مردم قم بر سر «فتنه‌گران داخلی و خارجی» در سالروز حماسه 9 دی +عکس و فیلم

مردم ولایی و انقلابی شهر مقدس قم به مناسبت سالروز حماسه ماندگار 9 دی، از مصلای قدس به سمت حرم حضرت معصومه(س) با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام کرده و اجرای قانون حجاب و عفاف را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نماز جمعه امروز شهر مقدس قم در مصلای قدس به امامت آیت‌الله علیرضا اعرافی و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم با رنگ و بوی حماسی، حماسه ماندگار 9 دی برگزار شد.

مردم ولایی و انقلابی شهر مقدس قم بعد از اقامه نماز جمعه، از مصلای قدس به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) راهپیمایی کرده و یاد حماسه 9 دی را گرامی داشتند.

اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی از جمله «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و «خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است»  حمایت خود را از رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت عمومی شدند.

مردم قم در حالی‌که تمثال های مبارک حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند، فریاد «الله اکبر» سردادند و با شعارهای کوبنده «سازش با آمریکا، راهش از راه ملت جداست»، «خواص بی بصیرت ننگ نظام و دین است، از فرت خود پرستی مرهون خائنین است»، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل» ، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر منافق» و «مرگ بر آل سعود»، انزجار خود را از فتنه گران و جنایتکاران بین المللی اعلام کردند.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 943993

مهمترین اخبار ایران و جهان: