نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 00:56

مراکز توطئه در فتنه اخیر در نطفه خفه شد/تبعیت از ولایت‌ سرلوحه مسؤولان باشد

برادر سردار شهید تهرانی‌مقدم با اشاره به اینکه مصداق تبعیت ولایت‌مداری هستند باید سرلوحه مسؤولان باشد، گفت: اگر نام شهدا را می‌آوریم و دنباله‌روی شهدا هستیم هرچه گفتند باید عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار محمد تهرانی‌مقدم در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی در مصلی ساری، اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب همواره در خیال براندازی نظام بودند و همه مقدمات آنها برای تجزیه کشور بود و این طرح‌های براندازی خود را با یک حمله سراسری انجام داده و می‌دهند. 

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس و دفاع جانانه مردم تمام طرح‌های دشمنان را خنثی کرد، افزود: بحث بعدی محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی،  جنگ‌های سایبری و کودتاهای مخملی بود و تا به اینجا برنامه بعدی خود یعنی جنگ ترکیبی را شروع کردند. 

تهرانی‌مقدم با اشاره به اینکه دشمنان آمدند آنچه در چنته داشتند را به میدان آوردند تا کار را تمام کنند، اضافه کرد: استکبار در تمام محاسبات خود از ابتدای انقلاب تاکنون مغفول ماند که موضوع نخست اینکه انقلاب اسلامی ما صاحب دارد نکته دوم حضور شهدا است. 

وی ادامه داد:  باید بدانیم مراکز توطئه را شناسایی کردیم به‌طوری‌که در فتنه اخیر در نطفه خفه شدند در اغتشاشات اخیر از  کردستان عراق و طرح بلوچ در سیستان بلوچستان طرح تجزیه کشور و براندازی نظام را دنبال کرد ولی نمی‌دانند شهدای ما زنده هستند. 

برادر سردار شهید تهرانی‌مقدم بیان کرد: شهدای بابصیرت بودند و این شهدا عزت‌شان اطاعت از ولی امر مسلمین بود و جای در جای پای رهبری نه یک قدم جلو و نه یک قدم عقب این شهدا گذاشتند. 

وی با اشاره به اینکه مصداق تبعیت ولایت‌مداری هستند باید سرلوحه مسوولان باشد، اظهار کرد: اگر نام شهدا می‌آوریم و دنباله‌روی شهدا هستیم هرچه گفتند عمل کردند.

این یادگار دفاع مقدس با اعلام اینکه مدیریت انقلابی و جهادی مدنظر شهدا بود که درصورت پیاده‌سازی در همه بخش‌ها موفق خواهیم شد، تصریح کرد: این جوانانی که با همه وجود پشت سر انقلاب هستند این بصیرت شهدا بهترین الگوی ما است. 

وی با یاداوری خاطره‌ای از سردار سلیمانی، بیان کرد: آن شبی منزل شهید بزرگوار حاج قاسم را دیدم دو جمله به من گفت اولا ما نمی‌گذاریم بعد از رفتن پدر موشکی ایران سیستم موشکی‌مان فشل بماند و نکته دوم اینکه سرش را در گوشم آورد طوری که دیگران متوجه نشوند گفت من هم به‌زودی به این شهید بزرگوار ملحق می‌شوم این شهدا راه خودشان را شناخته بودند و انتخاب کرده بودند. 

تهرانی‌مقدم خاطرنشان کرد: چنانچه دشمنان ما این مسیر را ادامه دهند همچنان مرکز اصلی توطئه که رژیم صهیونیستی باشد آنچنان با موشک‌هایمان زیرورو خواهیم کرد که در جغرافیای دنیا کشوری به نام اسرائیل دیگر وجود نخواهد داشت. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 944693

مهمترین اخبار ایران و جهان: