نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 21:19

بازدید 3 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از بندر شهید رجایی/ ابراهیم عزیزی: روند واردات کالاهای اساسی خوب است

سه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از جمله ابراهیم عزیزی که در گذشته مدت کوتاهی استانداری هرمزگان را نیز عهده دار بود، عصر امروز از بندر شهید رجایی هرمزگان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عصر امروز از بندر شهید رجایی هرمزگان بازدید کردند.

ابراهیم عزیزی، سید علی آقازاده و علی علیزاده سه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بودند که امروز از بندر شهید رجایی و روند تخلیه کالاهای اساسی در این بندر بازدید کردند.

ابراهیم عزیزی نایب رییس کنونی کمیسیون امنیت ملی مجلس که مدت کوتاهی در گذشته مسؤولیت استانداری هرمزگان را نیز دارا بوده درباره این بازدید اظهار کرد: در راستای حضور در منطقه رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی فراهم شد تا از بندر شهید رجایی شهر بندرعباس به عنوان یکی از بنادر بزرگ و استراتژیک کشور به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون به منظور بررسی شرایط و برخی موضوعات مرتبط با کمیسیون امنیت ملی بازدیدی را انجام دهیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی در بندر شهید رجایی حاکم است و کار تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری و فله به خوبی در حال انجام است، با تداوم روند فعلی که در زمینه صادرات و واردات داریم می‌توانیم نقش مهمی را در زمینه تحولات اقتصادی ایفا کنیم.

وی عنوان کرد: آنچه مشاهده کردیم تلاش مسئولان، مدیران و کارکنان بندر شهید رجایی در جهت تامین کالاهای اساسی و نیازهای مردم بود، امیدواریم این روند بتواند تامین کننده همه نیازهای مردم باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از فعالیت های بندر شهید رجایی مبتنی بر اقدامات صادراتی بود که برای تامین درآمد و نیاز کشور در حوزه ارزی تاثیر گذار است و همه تلاش ها مبتنی بر نگاه درست به آینده می باشد، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در زمینه اقتصادی، صنعتی، اسکله ها، بندرگاه‌ها، بنادر و دریاه‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم و در آینده بنادر کشور از جمله بندر شهید رجایی، بندر شهید باهنر و بندر امام خمینی (ره) نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944593

مهمترین اخبار ایران و جهان: