نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 10:05

مراکز درمانی دانشکده علوم پزشکی اسفراین فعال است/ کلینیک تخصصی شبانه روزی شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین از شبانه روزی شدن کلینیک تخصصی خبر داد و گفت: در روزهای افت فشار گاز شهروندان اسفراینی نگران فعالیت‌های مراکز درمانی این شهرستان نباشند.

طاهره توفیقیان، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در اسفراین با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی اسفراین به عنوان تنها بیمارستان عمومی اسفراین در تمام شبانه روز با مدیریت مصرف گاز همچنان فعال است، اظهارکرد: در جهت رفاه شهروندان کلینیک تخصصی شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در خیابان امام رضا علاوه بر ارائه خدمات تخصصی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر با تعرفه دولتی، خدمات سرپایی را به صورت شبانه روزی ارائه می‌کند.

وی از شهروندان اسفراینی خواست با توجه به شبانه روزی بودن درمانگاه تخصصی به منظور مدیریت ارایه خدمات درمانی، مراجعات سرپایی را به کلینیک و برای اقدامات تخصصی و نیاز به بستری به بیمارستان مراجعه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین افزود: ویزیت پزشک عمومی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوارمغز، نوار عصب و عضله، نوار قلب، اسپیرومتری، هولتر فشار، دندانپزشکی (کشیدن،پرکردن،جرم گیری،عکس برداری)، پاپ اسمیر، گچ گیری، تزریقات و پانسمان و سرم تراپی، ساکشن گوش، رادیولوژی از خدمات درمانی کلینیک تخصصی است.

توفیقیان با اشاره به اینکه با هدف مدیریت مصرف گاز مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه شهری فعالیت خود را از ساعت ۹ آغاز و تا ۱۴ فعال هستند، تصریح کرد: آزمایشگاه معاونت بهداشتی و مرکز تست کرونا واقع در ستاد مرکزی دانشکده نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ فعال هستند.

گفتنی است، سه راه ارتباطی شماره گیری کد *۶۶۵۵*۵۹۸۰۱# از طریق تلفن همراه،کد ۱۵ تلفن گویا به شماره ۳۷۲۶۷۷۲۰ و سامانه نوبت دهی اینترنتی به آدرس http://nobat.esfrums.ac.ir مسیرهای ارتباطی نوبت‌دهی کلینیک تخصصی اسفراین است.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 985649

مهمترین اخبار ایران و جهان: