نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 10:33

قالیباف: شهید سلیمانی توانست برای جهان اسلام تولید قدرت و منزلت کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم معجزه انقلاب و یک شخصیت جامع است که توانست برای جهان اسلام تولید قدرت و منزلت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(چهارشنبه، ۱۴ دی ماه) در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی که به مناسبت سومین سالگرد شهادت این شهید بزرگ جهان اسلام با حضور مسئولان کشوری و لشگری، رهبران جبهه مقاومت در منطقه و فعالان حوزه جهان اسلام از کشورهای مختلف برگزار شد، به ایراد سخنرانی  پرداخت.

اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی با عنوان «شهید سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت» با هدف ترویج و حفظ ارزش های والای فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر جبهه استکبار جهانی، واکاوی مولفه ها و ابعاد مختلف اندیشه‌های شهید و همچنین شناسایی ظرفیت های علمی مرتبط با موضوع، با مشارکت دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و با محوریت دبیرخانه دائمی مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شده است.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ما معجزات بزرگ و زیادی را از جمهوری اسلامی در طول انقلاب دیدی، مهم‌ترین معجزه انقلاب اسلامی این تحول و اراده و باور برای جوانان و امت اسلامی است.

وی گفت: شهید سلیمانی توانست برای جهان اسلام تولید قدرت و منزلت کند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 954149

مهمترین اخبار ایران و جهان: