نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:33

۱۲۶ زندانی به مناسبت سالگرد سردار دل‌ها مشمول عفو و آزادی شدند

به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، در جلسه شورای طبقه‌بندی ندامتگاه قزلحصار با عفو و آزادی ۱۲۶ نفر از زندانیان موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه،‌ به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، با حضور معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها و سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه ندامتگاه قزلحصار ۱۲۶نفر از زندانیان با امتیازات قضایی آزاد شدند.

اشکان‌ کمالی، مدیر ندامتگاه قزلحصار در جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، اظهار کرد: شناخت مکتب و روش سردار شهید قاسم سلیمانی مهم‌ترین اصلی است که امروز باید در جامعه شناخته شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف جهاد و مجاهدت در راه اسلام کرد، گفت: در این برهه از زمان در مکتب حاج قاسم باید ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشیم، تا با تربیت صحیح و نشر اصول اسلامی در حوزه‌های اصلاحی و تربیتی نقش آفرین و مسؤولیت‌پذیر باشیم.

گفتنی است در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، حجت الاسلام شیرازی سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه‌بندی با اعمال ماده ۲۰۰ قانون اجرایی سازمان زندان‌ها ۱۲۶ زندانی از ندامتگاه آزاد شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 962449

مهمترین اخبار ایران و جهان: