نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 10:58

همه خیابان‌های اصلی شهرکرد تا ظهر پاکسازی می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: از دیشب تا کنون در رفت و آمد مشکلی نداشتیم اما پاکسازی به خاطر کمبود تجهیزات و سنگین بودن برف کمی طول کشیده که پیش‌بینی می‌شود تا ظهر همه معابر اصلی و بخشی از معابر فرعی شهر پاکسازی شود.

محمدحسین واحدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تمامی نیروهای شهرداری از شب گذشته آماده‌باش بودند و عملیات پاشیدن شن و نمک همراه با بارش برف در خیابان‌ها انجام می‌شد، اما از آنجایی که جنس این برف با برف‌های قبلی فرق دارد و سنگین‌تر از برف‌های سابق بود روی زمین نشست و مجبور به تکرار عملیات پاشیدن شن و نمک شدیم‌.

فقط بخش خصوصی کمک کرد

 شهردار شهرکرد به کمک تجهیزاتی بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: از شب گذشته به همه ارگان‌ها درخواست کمک دادیم اما تنها بخش خصوصی کمک حال ما بود و ۲ دستگاه لودر، ۴ دستگاه تراکتور و ۲ تیغ برف‌روبی در اختیار شهرداری گذاشت.

وی ادامه داد: از دیشب تا کنون در رفت و آمد مشکلی نداشتیم اما پاکسازی به خاطر کمبود تجهیزات و سنگین بودن برف کمی طول کشیده که پیش‌بینی می‌شود تا ظهر همه معابر اصلی و بخشی از معابر فرعی پاکسازی شود.

 واحدی بیان داشت: شب گذشته شیفت اول برف‌روبی با ۲۰۰ کارگر و از صبح امروز شیفت دوم با ۲۵۰ کارگر مشغول به کار شدند.

وی گفت: کارگران فضای سبز برای تکاندن برف درختان و چهار دستگاه آتش‌نشانی برای کمک کردن به مردم و مانع از قفل شدن ترددها به خیابان‌ها آمده‌اند و نیروهای شهرداری همه جوره پای کار هستند تا مردم طعم خدمت را بچشند.

خدمت‌رسانی ناوگان عمومی از ۵ صبح

شهردار شهرکرد اظهار داشت: در حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس‌ها از ساعت ۵ صبح در خدمت مردم بودند و شهروندان از این ناوگان استقبال بالایی داشتند.

وی در خصوص فیلم ارسالی شهروند خبرنگار این رسانه از خیابان طالقانی، توضیح داد: تاکنون گزارشی از مسدود بودن معابر و قفل شدن خیابانی به دست ما نرسیده اما علی‌رغم همه تذکرات متاسفانه مردم عادی از زنجیرچرخ استفاده نکردند، موضوع خیابان طالقانی نیز ساعتی پیش در بازدیدی که از این منطقه داشتم اطلاع‌رسانی و گره ترافیکی آن باز شد.

واحدیان در پایان گفت: نیروهای شهرداری با همه نیرو و تجهیزات پای‌کار خدمت به مردم هستند، شب تا صبح هیچ کدام از افراد استراحت نکردند و امروز با دیدن برف قضاوت‌هایی در خصوص فعالیت‌های ما می‌شود که خستگی را به تن کارگران می‌گذارد.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم کمی صبوری کنند و به گونه‌ای برخورد نکنند که کارگران ما انگیزه خود را برای خدمت‌رسانی به مردم از دست بدهند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 967249

مهمترین اخبار ایران و جهان: